כיבוד ליום הולדת | פטיפור

כיבוד ליום הולדת

כיבוד ליום הולדת, חגיגה של ממש

יום הולדת יש רק פעם בשנה וחגיגת יום הולדת ברמה לפעמים יש רק פעם בעשור.

בין אם אתם מתכננים להרים הפקת יום הולדת עבור עצמכם ובין אם אתם רוצים להפתיע בן משפחה אהוב אתם יודעים שכיבוד ליום הולדת הוא הגורם המכריע יותר מהכול על ההחלטה האם יום ההולדת היה מוצלח או לא.

כיבוד ליום הולדת הוא כבר מזמן לא ערימה של ממתקים. אנשים בוגרים שמגיעים למסיבה מצפים לקבל באירוע כיבוד ליום הולדת שתואם את גילם, שיהיה ערב לחיך, שיוגש בצורה נקייה, מעוצבת ומגרה.

הם רוצים לצאת שבעים מהמסיבה לאחר שלמדו על קיומו של עוד טעם חדש ולא מוכר. 

 

התאמת כיבוד ליום הולדת לאופי האירוע

לא כל כיבוד מתאים להיות מוגש בחגיגת יום הולדת ויש לשים דגש על התאמת הכיבוד לאירוע.

חגיגת יום הולדת היא על פי רוב חגיגה עם אופי קליל ושובב בניגוד לחתונות , אך לא תמיד יש בה ילדים כמו שנדמה.

מסיבת יום הולדת לגיל חמישים יכולה להיות מסיבה של זוגות שכולם בני אותו גיל ואף לא ילד אחד לרפואה ועל כן בחירת הכיבוד ליום הולדת היא קריטית. כיבוד ליום הולדת אינו ארוחה כבדה כמו שאנו מצפים לקבל בחתונה או באירועים באולם וצריך למצוא את דרך האמצע שתוציא את כולם מרוצים ושתתאים לאופי האירוע.

פטיפור- קייטרינג בוטיק מתמחים בהגשת כיבוד ליום הולדת. מלבד בחירת המנות המתאימה והתואמת את המעמד, פטיפור מתמחים בהגשת כיבוד ליום הולדת באופן שמושך את העין ואת הלב אל המגש.

האוכל מוגש על מגשי אירוח מעוצבים, בתוך אריזות מעוצבות ויפות ובתוך סלסלות קש מקוריות כאשר האוכל מוכן ישר לאכילה ואין צורך עוד לפתוח, לסדר או לחתוך.

כיבוד ליום הולדת ישירות עד הבית

לפני מסיבת יום הולדת יש להכין המון דברים, ואם מדובר במסיבת הפתעה המלאכה רבה עוד יותר. בדרך כלל אין פנאי לערוך קניות של מזון ולעמוד לאפות, לבשל ולקצוץ ירקות.

זו הסיבה שבוודאי תשמחו לשמוע שבפטיפור- קייטרינג בוטיק חלבי אתם מקבלים את כל האוכל מוכן להגשה, חתוך ומסודר במגשים ישירות עד הבית ומרגע ההזמנה אין לכם שום סיבה להיות מוטרדים מנושא כיבוד ליום הולדת.

לדוגמא לתפריט ליום הולדת

להצעת מחיר ופרטים נוספים : 052-2531590 ריקה

או צור קשר

לפרטים והזמנות: 052-2531590 ריקה