הרמת כוסית | קייטרינג להרמת כוסית | פטיפור

הרמת כוסית

הרמת כוסית לשמחות בחיים

כמה קיווינו , כמה רצינו, והנה מגיעה שוב ההמחשה הטובה ביותר לביטוי "נפגש בשמחות".

בין אם מדובר בחברה גדולה, חברה קטנה, משפחה, או אפילו אדם פרטי, כולנו עוברים יותר מפעם אחת זמנים טובים בהם אנחנו רוצים שכולם ישמחו אתנו.

אז מעבר לשמחות הגדולות בהן אנחנו נוהגים להזמין את כולם, ומעבר לכיף הגדול שיש בכינוסים גדולים, לפעמים האירוע המשמח הוא רק תירוץ כדי להזכיר לכולם שאנחנו מעריכים אותם, מכבדים אותם ומתחשבים בדעותיהם. אנחנו נוהגים לכנות זאת בשם הרמת כוסית והיא מתרחשת בכל חברה אפילו הקטנה ביותר לפחות פעמיים בשנה.

האירוע המצומצם הזה שמתנקז לראש השנה, פסח, סוכות, או לרגל עמידה ביעדים, השגת מטרות ואפילו כניסתו של מנהל חדש לעסק, מצריך אותנו בדרך כלל להשקעה, אז מצד אחד אנחנו רוצים שכולם ידעו שדאגנו להם, שחשבנו עליהם, בין אם אלו החברים, העובדים, המשפחה, או אפילו המשקיעים.

המטרה היא אחת, לגרום לכולם להרגיש טוב. אז איך יוצרים את האיזון המושלם, איך מעצבים טקס הרמת כוסית נהדר בלי להוציא יותר מהדרוש ובלי להתפשר על הדברים החשובים באמת.

להתפשר איפה שצריך ולא לוותר על אוכל משובח

במידה ומשרדי החברה גדולים מספיק או שיש לכם מקום נגיש אחר שאפשר להשתמש בו ללא הוצאה כספית, זה המקום להתפשר, אין צורך בהוצאות מיותרות על מקום טוב לאירוע. מה שהאורחים באמת זוכרים בסופו של כל טקס הרמת כוסית הוא האוכל, והנה כאן, כאן נופלים מארגני הטקס ברוב המקרים. הם נוטים לאלתר, להביא מהבית, לקנות מהסופר ואפילו להכין במשרד, הכול כדי להימנע מעלויות של קייטרינג מוצלח.

אז הנה טיפ חשוב, חברת פטיפור מציעה קייטרינג מושלם להרמת כוסית, בלי לבזבז שקל מיותר, האוכל בקייטרינג בוטיק הזה מגיע מוכן להגשה ומעוצב להפליא. לכם נשאר רק לפתוח את האריזות ולהגיש, אמרנו הרמת כוסית מושלמת? אמרנו. אמרנו בלי פשרות? אמרנו.

מכאן ואילך אתם ברשות עצמכם, דאגו להופעה נאה, לתוכן ראוי ומעניין כדי להעביר את הזמן, והנה לכם הרמת כוסית מושלמת בהשקעה מינימלית. בהצלחה.  

לתפריט לדוגמא להרמת כוסית

להצעת מחיר ולפרטים נוספים :             052-2531590       ריקה או צור קשר  

לפרטים והזמנות: 052-2531590 ריקה